Informacje |
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - |
Elektroniczna Skrzynka Podawcza |
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - |
Informacja dla niesłyszących klientów w języku migowym |
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - |
Gmina Lewin Brzeski najlepszą gminą powiatu brzeskiego |
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - |
Platforma Usług Elektronicznych ZUS |
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - |
Platforma Elektronicznych Usług Publicznych w Powiecie Brzeskim |
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - |
E-Urzad elektroniczna platforma usług dla mieszkanców Powiatu Brzeskiego |
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - |
Subregion Brzeski |
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - |
Obywatel.gov.pl |
Menu strony
Kto jest online?
Szukaj
Akcje specjalne
Himalaya Expedition 2012 |
eUrząd |
Starostwo Powiatowe w Brzegu jest w trakcie wdrożenia Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Funduszu Rozwoju Regionalnego pn. "eUrząd dla mieszkańca opolszczyzny" Projekt "eUrząd dla mieszkańca Opolszczyzny" realizowany jest w 57 jednostkach samorządu terytorialnego na terenie województwa opolskiego. Liderem projektu jest Województwo Opolskie - Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego w imieniu, którego działa Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego w Opolu. Oprócz Lidera w projekcie uczestniczy 56 Partnerów, w tym 7 powiatów i 49 gmin. Zasadniczym celem projektu "eUrząd dla mieszkańca Opolszczyzny" jest realizacja idei społeczeństwa informacyjnego w regionie poprzez zwiększenie dostępu do usług publicznych on-line oraz zmniejszenie dysproporcji w zakresie dostępu i wykorzystania internetu w codziennym życiu społeczno-gospodarczym mieszkańców województwa opolskiego. Projekt "eUrząd dla mieszkańca Opolszczyzny" jest oparty o szereg działań z zakresu e-Goverment oraz działań wspierających budowę Społeczeństwa Informacyjnego. Celem projektu jest także kompleksowa obsługa indywidualnego i instytucjonalnego klienta zewnętrznego w JST (Jednostkach Samorządu Terytorialnego) Opolszczyzny, usprawnienie wewnętrznego i zewnętrznego obiegu dokumentów oraz dostępu do informacji, poprzez wdrożenie powiązanych ze sobą zintegrowanych serwisów informacyjnych i komunikacyjnych, umożliwiających zainicjowanie i załatwianie sprawy, udostępnianie i publikowanie szeroko rozumianej informacji opisowej i graficznej. Rezultaty projektu: Łatwiejszy dostęp do usług publicznych
Pełną informację można odnaleźć na stronach tutaj |